
"Ook als u onverhoopt ontevreden bent over onze service, dienstverlening of behandeling willen wij dit graag met u oplossen"
Wij vinden dat u recht heeft op de best mogelijke tandheelkundige zorg. Prothesepraktijk de Venne staat voor kwaliteit, persoonlijke aandacht en duidelijke communicatie. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. In dat geval horen wij dit graag van u, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
We stellen uw mening op prijs. Niet alleen om u te helpen, maar ook omdat uw feedback ons helpt onze dienstverlening verder te verbeteren. Heeft u een klacht? Volg dan de onderstaande stappen:
In veel gevallen kunnen onduidelijkheden of onvrede direct in een gesprek worden opgelost. Uw behandelaar staat open voor feedback en gaat graag met u in gesprek.
Als u het lastig vind om het gesprek aan te gaan of als het gesprek met de behandelaar geen oplossing biedt, dan kunt u gebruikmaken van het klachtenformulier op de website invullen. Uw klacht wordt vertrouwelijk behandeld.
In ons praktijkreglement leest u precies hoe wij omgaan met klachten, welke stappen u kunt nemen en welke rechten u als patiënt heeft. Deze klachtenregeling voldoet aan de eisen van de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector.
Heeft u vragen over de klachtenprocedure? Neem gerust contact met ons op.